Skip to content

Kommer motormännens vägatlas räcka?

23 maj, 2011

man får nog köra lite på känsla, det går ju när man är lite orienterad. funka fint till uppsala i veckan. kom till solna, det stod sundbyberg på skyllten. dit visste jag ju att jag inte skulle. svängde av mot bergshammra och sen vidare via sollentuna. jag mellanlanda där, syrran hade fixat kunglig lunch. tack för det syrran, du är bäst!! vidare. vidare, vidare. regna som fan. det var oklokt att bara ha kavaj med sig som ombyte i väska. och slut på vatten hade jag oxå. att dela upp sträckor i etapper, är inte dumt. men att den första blir så kort som den blev. och den andra alldeles för lång, det kan man lösa lite smartare. hur som, jag ska inte uppehålla mig vid småproblem så här tidigt i berättelsen. det viktiga är att jag är på väg, på onsdag börjar jag rulla. och problem får jag lösa allt eftersom. kanske lär jag mig hur min nya windows phone 7 funkar och kan kolla kartor på den. det är mycket nu att lära sig på två dagar. alltifrån hur man lägger upp bilder på bloggen till att laga punka. nån gång ska va den första.

From → Resan

Kommentera

Kommentera

