Skip to content

Dagen före

24 maj, 2011

ikväll är sista natten hemma. ännu en hel dag framför mig. mycket att planera, slog upp tältet igår i halvmörker. det var inga problem. idag skall införskaffas: liten väska modell fästa under sadeln få plats med slangar, olja, punkteringskitt, lösa ärmar lösa ben, glasögon, apoteksartiklar. av apoteksartiklarna är kanske vätskeersättning och klortabletter viktigast, salva för rumpan och rakhyvel. inga bra tider att åka omkring i europa skäggig. sen ska allt packas. hoppas allt får plats. vatten?!! kolla med cykelkillen om man kan ha en till flaska på ramen.

WP_000017

From → Resan

9 kommentarer
  1. jens andersson permalink

    Hej Daniel,

    Jag förstår inte kopplingen till Windows 7? Känns det inte konstigt att ha sålt dig till Microsoft? Kunde du inte ha gjort ditt projekt utan märklig sponsring? Tror att du hade blivit mer tagen på allvar ifall du gått din egen väg utan att vara inblandad i ett PR-jippo

    http://www.dagensmedia.se/nyheter/dig/article3185027.ece

    Ta hand om dig Daniel!

    //Jens

    • Daniel permalink

      ta det lugnt jens, jag ska genomföra en idé som jag drömt om länge och försökt genomföra på egen hand. mycket meck. jag är skitglad att jag har ett stort företag i ryggen. tänk om jag hamnar i problem, då finns det folk som kan hjälpa mig. om du gillar det jag gör, vilket jag får känslan av i ditt inlägg, ska du följa mig på min resa. jag tror helt säkert att du kommer känna igen mig. jag hoppas på bli lite smalare, det är allt. lev väl.

  2. haha, ”inga bra tider att åka omkring i europa skäggig”. sjukt roligt.

  3. Amir permalink

    Tja Daniel, vill ge dig alla lyckönskningar i världen, följer din resa febrilt. Kastar hederssalvor till dig.

  4. stefan permalink

    Tyskland och holland är som en dröm att cykla i! Mitt bästa långcyklingtips; packa i plastpåsar och glöm inte salt och socker. Kör hårt!

  5. daniel permalink

    tack amir och tack stefan. jag ligger i mitt tält. det är helt ojämt under mig. haha. nybörjarmisstag. nästa gång ska jag först kontrollera marken.

  6. Amir permalink

    Ett annat nybörjarmisstag kan vara att man glömmer o stänga tältet helt och hållet då det kan komma in insekter. Hur många stockar general har du med dig?

    • daniel permalink

      halva stora väskan bak, men jag snusar ettan lös. jag vet, bilden är missvisande.

  7. Tony Brunna permalink

    Haha, du är sjuk Dani. Jag kommer följa den här bloggen, jag har en känsla av att det kommer bli intressant.

    Lycka till :D

Kommentera

