Skip to content

Väntar med att avlägga ett svar

20 juli, 2011

kolla klippet
kolla blankheten, jag har ingen aning vad jag ska känna,
låren är så spända att det gör ont att stretcha
men jag vill inte tänka på det

idag var första 30 km ren pina.
alltså föreställ er en smärta som omfamnar hela lår.
jag vet inte hur jag ska förhålla mig till det,
jag trampar vidare. tränger undan.
sedan släppte det

jag väntar med att utvärdera, jag hoppas imorgon flyter på
jag vill gå tapper in i mål. svårt nu när slutet närmar sig,
det är inte utan sorg

http://bambuser.com/channel/Britstakston27/broadcast/1831906

From → Resan

2 kommentarer
  1. Michelin permalink

    Kom igen nu Daniel! Du fixar det här. Vi är med dig hela sista biten i tanken. Hela vägen. Puss! Melker längtar efter dig.

  2. Pierre permalink

    Snygg biceps!

Kommentera

